نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز ۱۴۰۳ در خرداد ماه و با حضور گسترده شرکتها و متخصصان این حوزه به پایان رسید و فضایی کمنظیر برای معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژیهای صنعت ساختمان فراهم آورد.
تدارکات این نمایشگاه در حدود ۳ تا ۴ روز و اجرای عملیاتی نمایشگاه به مدت ۴ روز به طول انجامید. میزبان برندهای مطرحی از جمله ایلیا استیل بود که با نمایش محصولات نوین خود، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.
نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز، فرصتی برای آشنایی با فناوریهای جدید و نیز محلی برای تبادل دانش و ایجاد تعاملات تجاری مؤثر برای فعالان این صنعت محسوب میشود.
با ما در مطالعه این نوشتار همراه شوید تا درباره چند و چون برگزاری این نمایشگاه، حضور غرفه ایلیا استیل و نتایج آن بیشتر با هم گفتگو کنیم.
نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز ۱۴۰۳: رویدادی برای معرفی دستاوردهای نوین ساختمانی
نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز ۱۴۰۳ به عنوان یک رویداد کلیدی و مهم در عرصه ساختمان و تأسیسات مطرح است. این نمایشگاه مهم از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد و فضایی خاص برای معرفی آخرین دستاوردهای فناوری و نوآوریها در این حوزه ایجاد کرد.
رویدادی که با حضور برندها و شرکتهای برجسته داخلی و خارجی نظیر برندهای آلمانی Bosch و Siemens و نیز برندهای ایرانی مانند ایلیااستیل، ایران رادیاتور و دیگر برندهای سرشناس به تقویت تبادلات فنی و همکاریهای تجاری کمک کرد و فضایی رقابتی ایجاد نمود.
تصویر استند سینک های ظرفشویی ایلیااستیل
از نقاط درخشان نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز، غرفههای این مجموعه بود که به شکلی خلاقانه طراحی شده بودند. طراحی خاص و جذابی که به بازدیدکنندگان این امکان را میداد که با محصولات و خدمات جدید آشنا شده، همزمان و بهطور مستقیم با نمایندگان برندها در ارتباط باشند. تعاملی سازنده که علاوه بر تبادل دانش و تجربیات، موجب ارتقاء کیفیت خدمات و محصولات در بازار این صنعت نیز شد.
این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان به دلیل تنوع محصولات ارائه شده، عملا به یک کانون جذب برای مهندسان، پیمانکاران و علاقهمندان به صنعت ساختمان تبدیل شد.
در کنار نمایش محصولات، برگزاری کارگاهها و نشستهای تخصصی نیز از نکات برجسته این رویداد نمایشگاهی بود. این نشستها به بحث و تبادل نظر در خصوص چالشها و فرصتهای موجود در صنعت ساختمان اختصاص داشت و به مهندسان و پیمانکاران این امکان را داد تا در فرصت پیش آمده، با جدیدترین روندها و فناوریها آشنا شوند.
در این کارگاهها موضوعات مهمی مانند پایداری (در قالب عرضه محصولات دوستدار محیط زیست)، استفاده بهینه از منابع و روشهای نوین ساخت و ساز بررسی شد.
توجه ویژه به مفاهیم ساخت و ساز سبز از نکات جالب و مهمی بود که در نمایشگاه صنعت ساختمان به چشم میخورد. این نمایشگاه به برندها فرصت داد تا محصولات و خدمات جدید خود را در فضایی مناسب معرفی کرده، فرصتی عالی برای برقراری ارتباطات جدید میان کارشناسان و فعالان این حوزه نیز در اختیار داشته باشند.
حضور فعال شرکتهای نوآور و محققان در این نمایشگاه همچنین نشانگر بهروز بودن صنعت ساختمان و تلاش برای ارتقاء کیفیت خدمات و محصولات موجود نیز هست.